REKLAMACE ČI VRÁCENÍ ZBOŽÍ
Váš záměr reklamovat či vrátit zboží nám, prosíme, oznamte na náš kontaktní email info@ruzovykvet.cz a my Vám zašleme formulář pro odstoupení od kupní smlouvy.
Vrátit lze zboží v zákonné 14tidenní lhůtě u zboží, které bylo zakoupeno fyzickou osobou a nebylo zakoupeno na firmu. Oznámení o vrácení zboží musí být oznámeno písemně do 14ti dnů od přijetí zboží od přepravní společnosti na náš e-mail info@ruzovykvet.cz. Lhůta na vrácení peněz je 14 dnů od doby vrácení zboží.
Reklamovat lze zboží, které vykazuje výrobní vady, a to i takové, které nebyly zřejmé před otevřením výrobku. Reklamovat lze pouze zboží, kterému neuplynula expirační doba (u kosmetiky) a u dalšího zboží do 24 měsíců. Lhůta pro vyřízení reklamace je 1 měsíc ode dne přijetí reklamace v jakékoli písemné podobě.
O průběhu procesu vrácení či reklamace budete informováni e-mailem.
Proces výměny nebo vrácení zboží u velkoobchodní objednávky nebo zboží, které bylo zakoupeno na firmu, bude posuzován individuálně. Samozřejmě se vždy snažíme vyjít zákazníkovi maximálně vstříc.
V případě dodání poškozeného zboží, postupujte dle těchto pokynů:
1) Pořiďte fotografii poškozeného zboží, krabice apod.
2) Zašlete fotografie s popisem poškození na náš e-mail info@ruzovykvet.cz.
3) Vyčkejte, dokud se s Vámi nespojíme. Následně se domluvíme na náhradě vadného zboží na naše náklady nebo na vrácení peněz.